Tag Archive | bLurR

yang ditunggu telah tiba….

semalam ape yang ditunggu2 telah tiba..sonoknye..excited..hehe..

nantila kite cite ape yang best..

sekarang mood nak merasa jer..lalalalalala..

Advertisements

bile mood memanjang xde..

Assalamualaikum semua..selamat pagi semua..

pagi-pagi nie xde mood nak wat keje la

aisshhh..cmne yer..

tapi suke pegi jalan-jalan jenguk ibu2 dan kawan2 di alam maya..

kenape ??? sebab cik lily tengah rindukan ibu cik lily..huhu

sejak dua menjak ni rase rindu sangat..yela sejak abah dah xde..kasih sayang pun dekat mak aje la kan..

tapi bile jalan2 cik lily selalu tinggl jejak..tapi bile dijejaki semula xbanyak pun cite dalam rumah ni..

cik lily mintak maaf la..niat wat rumah ni sebab nak luah isi hati je..

sebab tu kadang2 aksesori rumah ni x kemas2 pun..

apepun cik lily sonok tengok ibu2Β  dan kawan2 semua aktif menjaga umah masing2

cerite kehidupan mereka..nantila

bile dah kemampuan sikit barula nak renovate umah ni cantik2..bagi semangat tuk diri sendiri..heheh

kepada yang ade menjengah umah cik lily ni terima kasih2 banyak ye..

da menjengah nanti cik lily kasi buah epal xpun strawbery yer..hehe πŸ™‚

p/s : teman cik lily tengah layan lagu maher zain..kene ikut dengar jugak la πŸ™‚ maceh google sumbangkan picture

terjawab sudah …

Assalamualaikum semua..minasan konnichiwa !!

ingat lagi entriΒ  Ape ini??….

sudahh terjawab beberapa hari lalu…tapi cik lily xsempat nak updet sebab agak buzy..

ianya merupakan salah satu cari untuk mempromosikan

servis terbaru iaitu Colony…yang diciptakan untuk berangkaian sosial secara SMS..

kelebihan adalah untuk pengguna Celcom sahaja :)..berminat??untuk mklumat tambahan sila klik ini yer..

 

p/s : cik lily xde mase nak berangkaian sosial ni..huhuhu

Ape ni ???

Assalamualaikum semua..good morning..

Ohaiyougozaimas!!!Β  nani o shiteimasuka?

saje nak wat tajuk gempak..sebab excited tengok promosi iklan ni merata-rata..

first tengok pun cuak gak la..apesal my pc kuar imej cam gini….

siapa yang berani kacau pc ku (dialog bila tekejut)

pastu search bagai nak rak..ok promosi produk baru rupenye (berdasarkan komen2 yang dibaca)

okler kite tungu ape ke benda alah ni..hehe..harap mantapla yer macam iklannye…

sampi ke broadband celcom pun dapat mesej infeksi πŸ™‚ lalalala (tetibe je gembira)..gerrrr

 

 

p/s : nak gie dengar Dialog Peradaban Melayu 1 : Melayu itu Siapa ?

entry tuk cik NURUL :)

sila jangan jeleskan diri anda yer cik nurul..ngeh ngeh ngeh…

 

one

 

 

two

 

 

three

 

 

 

four

 

 

tadaaa πŸ™‚

 

 

ana dan kucing

lily dan kucing

 

ni tuk cik nurul n kwn2 di sana yer πŸ™‚

tuk kawan-kawan

p/s : sila klik pada imej tuk lebih clear tau cik nurul..hehe..adakah En Jauh juga jeles..hahah:)

MeMo..

berehat sebentar bersama family di kg halaman


***

 

**

 

*

 

kasi tenang dan tenang dan tenang

 

terLINTAs..

pada satu ketika duk jalan bepimpin tgn dgn cik zhiexi..hehehe..bkn ape2 yer..sms melintas jln tuk ke pasar payang pg td..sbb org dewasa harus tuk mebantu yg agak kurg dewasa ini..org jauh jgn marah2 k..hihihi..hurm arini jaln kt pasar payang sgtla sibuk n serabut..kesesakan dsbbkn ade kerja2 penambabaikan jaln dihadapan..sila lencong ke kiri yer..hati2 lah jika berhasrat ke pasar payang..

smbl2 tu otak2 kami ni berfikir pekara yg waras2..ape x nye..matahari tegak di kepala..perut pn dah lapar..tenampak nasi padang je..huuhuhu..dan dsbbkn cik ana xde besama2 td boleh dikatakn nk dedikat tuk cik ana..cik ana sudilah andainye kamu membaca gorengan isi otak2 kami ni yer..

hari AHAD tuk kite beREHAT;
hari ISNIN sume jatuh PENING;
hari SELASA sgt2 BIASA aje;
hari RABU ajaklah cik zhiexi MERAPU;
datang hari KHAMIS kamu pun jadi HAMIS (xmandi ke cik ana);
tapi hari JUMAAT kamu sgtlah TAAT (alhamdulillah);
berakhirnya hari SABTU terpaksa jadi HANTU :);

kihkihih..cik ana jgn marah yer..just for laugh k..tuk org jauh jugk bleh..harap2 sihat mental dan fizikal..INSYAALLAH πŸ™‚