bile mood memanjang xde..

Assalamualaikum semua..selamat pagi semua..

pagi-pagi nie xde mood nak wat keje la

aisshhh..cmne yer..

tapi suke pegi jalan-jalan jenguk ibu2 dan kawan2 di alam maya..

kenape ??? sebab cik lily tengah rindukan ibu cik lily..huhu

sejak dua menjak ni rase rindu sangat..yela sejak abah dah xde..kasih sayang pun dekat mak aje la kan..

tapi bile jalan2 cik lily selalu tinggl jejak..tapi bile dijejaki semula xbanyak pun cite dalam rumah ni..

cik lily mintak maaf la..niat wat rumah ni sebab nak luah isi hati je..

sebab tu kadang2 aksesori rumah ni x kemas2 pun..

apepun cik lily sonok tengok ibu2ย  dan kawan2 semua aktif menjaga umah masing2

cerite kehidupan mereka..nantila

bile dah kemampuan sikit barula nak renovate umah ni cantik2..bagi semangat tuk diri sendiri..heheh

kepada yang ade menjengah umah cik lily ni terima kasih2 banyak ye..

da menjengah nanti cik lily kasi buah epal xpun strawbery yer..hehe ๐Ÿ™‚

p/s : teman cik lily tengah layan lagu maher zain..kene ikut dengar jugak la ๐Ÿ™‚ maceh google sumbangkan picture

Advertisements

2 thoughts on “bile mood memanjang xde..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s