we got …

Assalamualaikum semua !!!

semalam we got this..keychain from Bali (tu pun nak citekan)..

from our staff  En Shahran..sangat terharu..huhuh..

supaya kami x bergaduh macam budak kecil..cube teka ape yang en tu cakap…haha

~

~

~

~

~

~

~

(bila diterjemahkan macam ni la mksudnyer)

biru for me because pakai tudung biru dan merah for ana because baju nye ade color merah2 siket..

bagus betul dan sungguh adil..hehe..so tak perlu nak undi yer

walaupun kamu nampak biru itu cantik ke ape yer.

hehehe

thanks en sebab ingat kami berdua 🙂

 

 

 

p/s : bila lah boleh dapat pergi ke BALI yer..

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s