Jalan-Jalan Mac 2011 – part 2

Tanggal 12 Mac 2011, Cik Lily, Ana dan Yus bergerak ke Sg Siput Utara, Ipoh dan seterusnya ke Parit Buntar..untuk menghadiri majlis perkahwinan kakak kepada kawan Ana serta kawan Ana..kali ini semuanya daerah kat Perak..tapi seperti biasa pabila orang yang pertama kali pergi tentunya akan kelewatan..ape taknye ntah-ntah jalan yang kitorang lalui jalan yang paling jauh..hehe..tapi mase ke Ipoh jalan dah betul sebab ikut highway..hehe..cume nk ke Sg Siput Utara agak pening..sebab x ikut map dengan betul..tapi alhamdulillah sempat makan dan sempat jumpa dengan pengantin..makanan yang disediakan memang sedap..siap ade keli goreng berlada..laju je Ana makan.hehe..

kemudiaan meneruskan perjalanan ke Parit Buntar walaupun dah agak lewat..nak cari highway tak jumpe makanya teruskan perjalanan ikut jalan biasa aje..dah lewat sangat sampai iaitu jam 5.30 ptg..ujan pula tu..xpela janji sampai jugak..tapi malang sekali pengantin tiada sebab ade outdoor shooting..so just beramah mesra dengan keluarga pengantin..yang pasti makan tetap ade.hehehe..kat sini yang best dapat makan tapai..mmg sedaap..ho chak!!..

pastu singgah kat umah kawan skejap..rupe2 nye berdekatan je kawasan perumahannya..nak tau siap orangnye???hehe kami jumpe blogger tulipzlover aka zhiexi..borak2 jap..minum2 air teh hijau..gosip2..kemudian terus balik..sebab dah lewat sangat..sampai rumah pun dah jam 11 malam..terima kasih Ana bawak kitorang jalan..hehe..kepada pengantin terima kasih dan semoga berbahagia selalu..mintak halal tepek gambar kat sini yer..kepada zhiexi maceh jamu air untuk kami..

p/s : sangat penat pada hari tu tapi soronok dapat jejalan 🙂

Advertisements

14 thoughts on “Jalan-Jalan Mac 2011 – part 2

  1. cik nurul : alamak..hehe..jangan majuk..nanti kite sumbat McD..hahaha..ooo kendurik naik umah..Alhamdulillah..nanti amikla gambar tau..kite nk tgk gak Rumahmu Syurgamu 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s