Jalan-Jalan Mac 2011 – part 1

Assalamualaikum semua..sepatutnya entri ni lebih awal di updet..tapi sebab cik lily ni pemalas tiada  mood menulis..makanya baru arini nak cerita..xpela yer..asalkan ade juga kemaskini akhri bulan kan…macam akauntan kemaskan akaun jer bunyi nye ye..

Cuma nak kongsi aktiviti sepanjang bulan Mac ni jer..nak kata every weekends kami kene hadiri kenduri kawen..makan freee la kan..Awal Mac iaitu 6 Mac 2011 kenduri menyambut menantu kawan sek menengah di Sabak Bernam…agak jauh la jugak..biasala first time ke sana adela sesat..tak jumpe simpang ke rumahnye..abis peta kat kad kawen dipusing2 nak cari jalan yang betul..tapi tak dela lewat pun..ngam-ngam sampai mase pengantin baru nak sampa..tetamu dijamu makanan ala2 jawa..sape yang tak biasa agak kurang la.hehe..abis makan sempat jumpa pengantin sekejap sebelum bertolak pulang..kepada sahabatku Hamiza Abd Kadir..semoga perkahwinan mu ini diberkati Allah sentiasa…semoga cepat-cepat dapat baby 🙂

 

Advertisements

7 thoughts on “Jalan-Jalan Mac 2011 – part 1

  1. wah mak pon pakai shawl…daring la ur mom!uiks xmau2 cite kat cini gak…bg hint kat orang jauh…hahaha!orang jauh jgn mare ye,kalo mare cik nurul rembat cik lily!HAHAHA!(gelak kejam+cuak ngan org jauh) =p

    • cik nurul : shawl jubah la..mak x pakai tu yg kite amik..heheh..xpecaye ade org cuak dgn org jauh kite..hahah(gelak besar)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s