cuti sakit 2011

hurmm manusia perlu rehat

setekun mana pun dia bekerja

apabila tiba masanye

dia perlu berehat..

tapi adakah bila kita sakit baru kita harus rehat??..

tapi kalau tidak sakit

tak kan lah kite nak sesuka hati nak amik cuti..

sebab cuti kan tu amat bernilai

berguna bile ade kecemasan atau untuk ape2 hal yang penting..

tapi setelah dapat cuti sakit

baru kita sedar

tubuh badan anggota badan kita sgt bernilai…

kalu xjaga kesihatan itulah akibatnye..

tp Alhamdulillah kerana sesungguhnya penyakit

itu adalah penghapus dosa kita..

~~ bila mataku terkena panahan  Abacterial Conjugtivitis..

Advertisements

4 thoughts on “cuti sakit 2011

  1. alalala ciannye cik lily…sakit mate ye?cik yus cite cik lily tercucuk mate mase mengigau…huhuhu…xpe la rehat banyak2 k…yup, setiap sakit yang dirasai adalah penghapus dosa kita…maka bersyukurlah Allah meringankan dosa2 kita…cik dayah doakan moga cik lily cepat sembuh dan ceria seperti biasa…muah!=D

    • cik nurul : hahaha bukan tercucuk mata..tapi lam bilik ni ade bonga yang mengeluarkan debunga..tu yang sampai mata gatal2..hehehe..hari2 terbesin sebab bonga sebarkan debunga..anyway makasih atas doa itu..mudahan cik nurul cepat sembuh jugak 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s